Trening

Trening

Trening najlepiej opierać na zwykłych eventach lub tych z -80% kosztów, aby nie marnować golda bez sensu.

Ogólne porady dotyczące treningu:

  • Władanie bronią i Zręczność powinny być trenowane w taki sposób, aby ich koszty były wyrównane. W ten sposób zyskujemy przewagę w zręczności przy równomiernym rozwoju obu statystyk.
  • Inteligencja powinna być trenowana do poziomu, w którym jej koszt wynosi połowę lub 1/3 kosztu Władania/Zręczności.
  • Budowa fizycznaTrenuj według potrzeb. Upewnij się, że Twoje jedzenie nie leczy nadmiarowego HP, co pozwala uniknąć marnowania potencjału leczenia.
  • Charyzmę i Siłę trenuj za resztę złota, które pozostaje po zainwestowaniu w ważniejsze statystyki i wyposażenie.

Opis statystyk i ich znaczenie:

1. Władanie bronią

  • Najsilniejsza statystyka w grze.
  • Działanie:
    • Zwiększa szansę na trafienie oraz na trafienie krytyczne.
    • Każde 10 punktów Władania zwiększa obrażenia krytyczne o 1 punkt, co wpływa na szansę na krytyczne trafienie.
    • Nieznacznie zwiększa szansę na podwójne trafienie.

2. Zręczność

  • Druga najważniejsza statystyka obok Władania bronią.
  • Działanie:
    • Niweluje skuteczność Władania bronią przeciwnika.
    • Wzmacnia naszą obronę przed atakami.

3. Inteligencja

  • Trzecia najważniejsza statystyka.
  • Działanie w walce:
    • Zmniejsza szansę przeciwnika na zadanie podwójnych obrażeń (niweluje działanie Charyzmy).
    • Zwiększa nasze leczenie w lochach, gdy nasz klon jest medykiem.
  • Dodatkowe korzyści:
    • Zwiększa szansę na poznanie bonusu ekspedycyjnego na wyprawie.
    • Wzmacnia efektywność leczenia z jedzenia.

4. Budowa fizyczna

  • Działanie:
    • Odpowiada za ilość HP i regenerację zdrowia.
    • Ważna, aby uniknąć nadwyżki leczenia z jedzenia.
    • Sprawia, że gra staje się bardziej komfortowa.

5. Charyzma

  • Działanie:
    • Odpowiada za zadawanie podwójnych obrażeń.
    • Zagrożenie w lochach ma marginalne znaczenie, ponieważ wyższe wartości tej statystyki można łatwo uzyskać z przedmiotów.
  • Uwagi:
    • Działanie Charyzmy jest skutecznie niwelowane przez Inteligencję przeciwnika, przez co jej trenowanie jest mało opłacalne.
    • Mimo to jest kluczowa dla najemników atakujących.
    • Charyzmę warto utrzymywać na niskim poziomie, ponieważ wpływa na siłę przeciwników na arenie Provinciarum CT.

6. Siła

  • Najdroższa statystyka w grze.
  • Działanie:
    • Każde 10 punktów Siły zwiększa obrażenia o 1 punkt oraz wartość bloku o 1 punkt.
    • Wpływa na szansę na blok ciosu.
  • Uwagi:
    • Nieopłacalna do trenowania dla głównego bohatera, ale bardzo ważna dla najemników:
    • Dla atakujących – zwiększa obrażenia.
    • Dla blokerów – zwiększa szansę na blok.